7

Przedawkowanie leków nasennych

Osoby, którym zdarza się przedawkować leki nasenne, mogą cierpieć na takie zaburzenia jak: osłabienie aparatu mowy, ogólne rozbicie i odczuwalne spowolnienie myślenia. Zmniejsza się napięcie mięśniowe, a także zwiększa się skłonność do upadków, co jest szczególnie nasilone u osób starszych. Przy zawyżonych dawkach środków nasennych i środków uspokajających zwiększa się tak zwane otępienie poznawcze, upośledzają się funkcje poznawcze, a także zmieniają się nastroje, osoba staje się nadmiernie płaczliwa, drażliwa.

Zdarzają się także znaczące zmiany w osobowości, zaostrzenie negatywnych sposobów reagowania na rzeczywistość. Szczególnie charakterystyczna jest tak zwana naiwna kłamliwość. Człowiek przestaje wywiązywać się ze swoich obowiązków, przestaje nadążać za starym stylem życia, staje się człowiekiem, który nie może już funkcjonować wedle starego ustalonego stylu życia. Należy leczyć uzależnienie od przyjmowania leków uspokajających i nasennych, bo długie ich nadużywanie prowadzi do degradacji

Przedawkowanie leków nasennych
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
About the author: